Valby, den 21. april 2004

Kære grundejere!

Her har I det godkendte referat fra generalforsamlingen i år. Tak til referenten Niels Hyllested, SA 5, for det flotte arbejde! Referatet med diverse links til hjemmesider ligger på www.denhvideby.dk sammen med dagsordenen og de udsendte dokumenter: Regnskabet, budgettet, bilaget "Hvidteordning", hvidteplanen samt plancherne fra gennemgangen. Især de grundejere, der var forhindret i at deltage, kan have glæde af at læse materialet.

Som nævnt i bilaget "Hvidteordning" skal hvidteplanen tages med stort forbehold. Det ligger alene fast, at vi i 2004 ordner Valby Langgade 178 og 180, Søndre Allé 1, 3, 5 og 7.

Om hvidteordningen udtalte generalforsamlingen følgende:

"Da en forhøjelse af kontingentet er helt urealistisk, og da kalkningen efter konsulentens vurdering godt kan holde i 10 – 12 år, vurderer vi, at vi fortsætter som hidtil med uændret, men fremover indeksreguleret kontingent i bevidstheden om, at en runde vil vare en del længere end 7½ år. Vi lægger os ikke fast på et bestemt antal år. Hvidteordningen fortsætter, men med følgende supplerende retningslinjer:

Der kalkes fortsat 5 malede huse i en runde, medmindre bygningstekniske forhold gør det nødvendigt at tage flere med. Kontingentet indeksreguleres hvert år med år 2002 som udgangspunkt. "Gør det selv" arbejde betales med halvdelen af prisen for genkalkning inkl. moms. Der modregnes for udgifter til honorar til konsulent.

Bestyrelsen pålægges at fremsætte forslag i overensstemmelse med ovenstående på næste ordinære generalforsamling."

Kontingentet er således uændret 1.500 kr./kvartal, men pristalsreguleres til næste år.

Bestyrelsen køber et rullestillads. Det er 12 m højt, 2½ m langt og koster 39.000 kr. inkl. moms. Det bliver bestilt, så snart vi har fundet en tør opbevaringsplads. Hvem har plads i garagen, carporten eller kælderen??? Eventuelt betaler foreningen et halvtag i haven. Leveringstiden er bare et par uger, så jo før vi finder en opbevaringsplads….

Foreningen forærer det gamle stillads væk. Eventuelt interesserede kan henvende sig til mig inden 1. maj. Enhver brug er dog fra nu af på eget ansvar.

På generalforsamlingen talte vi om aviscontainerne. Siden da er det besluttet, at R 98 fra maj opstiller papircontainere hos 21.000 villaejere. Samtidig fjernes en del af de nuværende aviscontainere og nogle af dem erstattes af glascontainere. Man kan læse nærmere på www.r98.dk. Bestyrelsen følger sagen nøje.

Den nye bestyrelse består af:

John Christiansen Søndre Alle 29,1. 36 17 69 51 (valgt i år)

Jette Gade Nordre Alle 20 36 45 46 11 (valgt i 2003)

Ulla Höyberg, suppleant Valby Langgade 169, 1. 51 56 37 19 (valgt i år)

Jacob Kornerup, suppleant Valby Langgade 153,1. 36 16 88 84 (valgt i år)

Camilla Neuenschwander, formand Søndre Alle 3 36 44 66 10 (valgt i 2003)

Per Nørgaard Nordre Alle 3 36 46 69 86 (valgt i 2003)

Jan Spohr, kasserer Nordre Alle 13 36 46 03 49 (valgt i år)

Hvis I i øvrigt er interesseret i at se ejendomsvurderingerne, kan I læse dem på Told og Skats hjemmeside .
Vi ville gerne lægge en samlet oversigt over foreningens huse på hjemmesiden, men det kræver ifølge persondataloven alles samtykke. Interesserede kan imidlertid få oversigten tilsendt ved at sende mig en mail på reinel@mail.tele.dk.

Camilla Neuenschwander